condicions

Tothom hi pot participar, amb totes les paraules que vulga i quan vulga, envieu la paraula amb la definició a diccionariafectiu@gmail.com

dijous, 13 de novembre del 2008

lleixa

de no massa fàcil pronúncia. Deixa el llibre a la lleixa!, mira que sona bé. Fins que no vaig anar a treballar a Manresa aquesta paraula no formava part del meu vocabulari però allà me la vaig fer ben meva. Quan la faig servir em retornen olors, moments, persones i m´evoca un moment plaent de la vida. I mira que n´és de pràctica la lleixa!!! Hi pots deixar de tot: coses que vols guardar o objectes que no saps què fer-ne, de manera ordenada o sense endreçar. Està feta per això i que no ens falti!

Enviada per Montserrat de Marçal Kottler Queralt

1 comentari:

Pau ha dit...

A Vilafranca (Els Ports) també es diu!